§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1.Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje na terenie obiektu „Noclegi Stadion” i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji, w każdym pokoju, a także na stronie www.noclegistadion.pl
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokoje wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określi czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącym pobyt. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku braku dostępności miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego Regulaminu.
5. W przypadku braku zwolnienia pokoju do godz. 12:00 zostanie naliczona dodatkowa opłata za przedłużenie doby hotelowej w wysokości 30 PLN za każdą rozpoczętą godzinę.
6. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1.Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Gość najpóźniej w momencie zameldowania zobowiązany jest uiścić opłatę za cały pobyt.
4. W przypadku dużego obłożenia obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji na min. 7 dni przed terminem przyjazdu. Przedpłata nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa. Jeśli przedpłata nie wpłynie na konto bankowe obiektu w wyznaczonym terminie, obiekt zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
5. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
6. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, obiekt nie zwraca opłaty za niewykorzystane doby hotelowe.
8. Rezerwacje nieprzedpłacone są utrzymywane do godz. 16:00 w dniu przyjazdu. W przypadku niepojawienia się Gościa do godz. 16:00 i niepoinformowania Recepcji o późniejszej godzinie przyjazdu, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
9. Wymeldowując się Gość zobowiązany jest do osobistego pozostawienia klucza w Recepcji lub poza godzinami pracy recepcji- w specjalnej przeznaczonej do tego skrzynce.
10. Liczba osób nocujących w danym pokoju nie może być większa niż ustalona podczas zameldowania. W innym przypadku obiekt ma prawo zażądać dodatkowej opłaty za każdą dodatkową osobę oraz rozwiązać umowę bez obowiązku zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
2. Gość ponosi pełna odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości. 3. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
4. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość zobowiązany jest poinformować o tym pracownika Recepcji.
5. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz. Zaleca się pozostawienie klucza do pokoju w Recepcji.
6. Ze względów bezpieczeństwa Gość przebywający w pokoju, powinien zamknąć drzwi posiadanym kluczem od wewnątrz.
7. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1.Przedmioty osobiste pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdzającego Gościa zostaną odesłane na koszt Gościa na wskazany adres.
2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy od daty wymeldowania Gościa, a po upływie tego okresu przejdą one na własność obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§7 CISZA NOCNA
1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
§8 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej do pokoi nie wolno wnosić jakichkolwiek urządzeń grzewczych i elektrycznych nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Za złamanie zakazu pobierana jest opłata w wysokości 500 PLN a ww. urządzenia mogą zostać zarekwirowane.
2. W obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą w kwocie 30 PLN/ doba. Gość ponosi pełną odpowiedzialność karną i materialną za szkody wyrządzone przez przebywające z nim zwierzę.
3. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu podlega karze grzywny w kwocie 500 PLN.
4. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Takiej osobie nie przysługuje zwrot płatności za niewykorzystaną część pobytu. 5. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz organizacji imprez.
6. Za zgubienie klucza do pokoju Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 PLN.
Życzymy udanego pobytu!